Jeigu yra būdas padaryti geriau, atrask jį. T. A. Edison

MS Excel: Kaip įvesti formulę iškart į kelis lapus

   Šioje pamokoje sužinosite kaip įvesti formulę iškart į kelis darbo knygos (workbook) lapus (sheet). Tai dažnai praverčia tuomet, kai turime panašius duomenis skirtinguose lapuose. Pavyzdžiui pardavimų duomenis pagal metus atskiruose lapuose, ir norime taikyti (arba koreguoti) tą pačią formulę visiems lapams.

   Pavyzdys. Duomenys skirtinguose lapuose, kuriems, kaip pavyzdys, norime taikyti sumos SUM funkciją, kad apskaičiuoti viso metų rezultatą:

duomenys skirtinguose lapuose

   Pirmiausia ką reikia padaryti, tai pažymėti visus lapus, kuriuose norėsite įvesti arba koreguoti formulę. Lapų pažymėjimas atliekamas kairiuoju pelės klavišu paspaudus ant lapų auselių (skirtukų) laikant nuspaudus CTRL mygtuką klaviatūroje. CTRL pagalba galima žymėti ir ne iš eilės einančius lapus. Jei norite pažymėti tam tikrą lapų aibę einančią eilės tvarka (ar nuo pirmo iki paskutinio lapo), pirmiausia pažymėkite pirmąjį lapą, nuo kurio norite žymėti, paskui nuspauskite ir laikykite SHIFTklavišą klaviatūroje ir pele pažymėkite paskutinį lapą. Taip žymėti lapus galima tiek iš kairės į dešinę, tiek iš dešinės į kaire pusę.

   Pažymėjus norimus lapus į vieną iš pažymėtų aktyvių lapų įveskite formulę (arba pataisykite esamą). Formulės koregavimo atveju, kai atskiruose pažymėtuose lapuose yra skirtingos formulės, visuose lapuose po korekcijos liks aktyvaus lapo, kuriame buvo atliktos korekcijos, formulė (išskyrus koordinates).  Pavyzdys kai įvedama sumos SUM funkcija, pažymėjus visus lapus:

Lapu pazymejimas ir funkcijos ivedimas

   Gaunamas rezultatas - visuose lapuose susumuojamos mėnesių sumos pagal tuose lapuose esančius duomenis:

Funkcijos visuose pazymetuose lapuose

   Gero naudojimo, o jei kils klausimų, komentuokite straipsnio apačioje, arba užduokite klausimą forume.

Pridėti komentarą


Saugos kodas
Atnaujinti